19 April, 2009

Today is my 27th birthday


Waaah.. tak sangka pejam celik-pejam celik, saya dah masuk 27 tahun hari ni.. dah tua rupanye.. hehe. tahun ni saya tak lah teruja seperti tahun2 sebelum ni.. tima kaseh wat mak tiah yang sudi wat besday party kat KFC jumaat lepas, tima kaseh untuk mak yang susah2 wat nasi beriani (feberet saya) hari ni.. tima kaseh wat adik laki saya yang blanja lg KFC tgh hari tadi, haha.. patut lah saya makin chubby, makannn jer.. tima kaseh wat kawan2 yang tak penah lupa besday saya saban tahun, walau takde kad tp pasti ada ucapan melalui sms yang buat saya rasa dihargai dan disayangi kalian.. i love u all. Paling istimewa, tahun ni saya dapat hadiah yang paling bermakna dalam hidup saya dari Allah s.w.t, Ya Allah.. sesungguhnya aku hambaMu yang lemah lagi hina ini, sangat2 bersyukur yang tak terhingga atas kurniaanMu.. doa saya tahun ni, moga dipanjangkan umur, murah rezki slalu dan cepat bertemu jodoh yang baik2, hehehe.. insyaAllah.. :)

No comments:

Post a Comment