15 May, 2009

Teman Baru



Assalamualaikum.. semoga kita semua sihat dan ceria-ceria aja di hari Jumaat yang penuh dengan kemuliaan ni. Syukur alhamdullilah, cuaca hari ni redup jer, tak macam hari-hari sebelum ni.. coretan kali ini, saya nak berkongsi cerita tentang sahabat baru saya, MIRZA MUHROSNI AROMA.. cantik kan nama dia..

Kami berkenalan beberapa minggu yang lalu melalui Facebook.. saya "senang banget" dapat berkenalan sama Mirza.. setakat pengetahuan saya, Mirza berasal daripada Balikpapan, Indonesia.. baru berusia 22 tahun, saya kira dia pasti student.. hmm.. i'm not sure actually, hehe.. Happy dapat berkongsi (share) knowledges with him.. karna dia sangat knowledgeable. Semoga persahabatan kami ini diberkati Allah, dan berkekalan sampai bila-bila.. Buat Mirza, salam persahabatan dari saya.. keep in touch yaa.. :)

No comments:

Post a Comment