13 November, 2009

Antara Zahida dan Camelia.. sapa lebih comey??



Hmm.. kalau mereka berpakaian sopan tentu lebih manis kann.. tak tahu lah cemana Zahida Rafik ni leh dapat title AMN..

2 comments:

  1. Zahida laa lebih cantik..tapi muslim ke? Nama macam muslim je..
    Berpakaian lagu nih..memang membuatkan lelaki suka,,..tapi kalau ditanya kepada naluri hati besar lelaki tu..Nak ke ambik buat bini?..Jahat2 orang jantan pun depa nak cari isteri yga bersopan walaupun ada jantan yg suka lagu tu..(suami dayus)
    Macam tu punya selambak tunjuk kat orang ramai..??? Isshh..iisshh..lama2 ni mesti dapat datok pulak ni..(pangkat laa)
    Kesian yee..nilai harga diri tu senang2 je dok bagi free orang tengok..apa lagi yg tinggal yg menjadi rahsia tubuh tu ??
    Inilah bila habis2 pandai akan jadi lagu ni..kesian..moga dia insaf dan sedar keterlanjuran suatu hari nanti..

    ReplyDelete