12 January, 2010

Cinta Dalam Hati


Mungkin ini memang jalan takdirku
Mengagumi tanpa dicintai
Tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
Dengan hidupmu, dalam hidupmu

Telah lama ku pendam perasaan itu
Menunggu hatimu menyambut diriku
Tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
Bahagia untukku, bahagia untukku

Ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
Meski ku tunggu hingga hujung waktuku
Dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
Dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
Tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
Dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja

6 comments:

  1. tidak mengapa cik siti...nanti mesti ada yang menanti cik siti...cuma cik siti perlu buka hati cik siti utk trima org yg setia menanti cik siti tu

    ReplyDelete
  2. mmg ada org yg setia menanti cik siti... cuma cik siti jer yg belum bersedia... org tue mmg dok menunggu jer kata putus cik siti... tul tak cik siti?...

    ReplyDelete
  3. Cik siti tunggu lollipop ye..haha

    ReplyDelete
  4. Lollipop.. saya kompang muka awak baru tahu.. kui.. kui.. kui.. :P

    ReplyDelete
  5. Haha...cik siti ni lucu lah

    ReplyDelete
  6. Wah..blog siti semakin canggih..Abg baru terjumpa add. blog siti ni.dapatlah abg lihat wajah ceria siti..moga siti sentiasa ceria.

    ReplyDelete