11 January, 2010

Kau Sahabat, Kekasih dan Teman

Ku harapkan sinar purnama hingga ke siang
Ku harapkan mimpi-mimpi bukan khayalan
Telah aku jelajahi seluruh benua
Mencari pengertian hidup yang sementara

Manusia beranika ragam dan rupa
Ada yang jujur dan ramai berpura-pura
Ku sangka dalam ilmu dan pengetahuan ku
Tapi ada waktu ku terkeliru

Ku dambakan bukan sekadar yang dinamakan
Kekasih yang menemani ke sana sini
Ku dambakan sahabat dan teman setia
Rela bersama suka dan duka

Jadilah kau sahabat ku, kekasih dan teman
Hanya itu yang ku harapkan
Dalam susah dalam senang kita seiringan
Semoga ikatan berkekalan

8 comments:

  1. InsyaAllah i will be with u 4ever as a friend, mate & lover eternally.

    ReplyDelete
  2. R u sure???

    ReplyDelete
  3. Kat mulut jer taknak... kat hati tertunggu2 sebenarnya... Tunggu saudara ibnu penuhi impian cik siti...

    ReplyDelete
  4. thanks kepada anonymous yang lebih tahu dr tuan punya badan..

    ReplyDelete
  5. Tahu sbb membaca blog tuan punya badan nie... sila rujuk artikel azam tahun baru... mmg tuan badan teringin sgt nak kawen tahun nie... ape ditunggu lg lau dah itu impiannya...

    ReplyDelete
  6. x baik buat andaian mcm tu pd cik siti... Biarlah cik siti je yg tahu akan isi hatinya

    ReplyDelete
  7. Tp tak salah lau cik siti kawen tahun nie kan... leh dia jemput kita semua makan nasi minyak kenduri dia... untung ape... Semoga cik siti ceria, gembira n berbahagia selamanya...

    ReplyDelete