04 February, 2010

Happy Birthday Buat Si Dia..

Seharian sakit kepala semalam hari ni alhamdulillah semakin kurang rasa sakit. Mungkin nak peod kot, perubahan hormon wat saya sakit kepala, rasa nak majuk jer, mudah menangis, dan kuat makan plak akhir-akhir ni, haha.. semalam makan seafood, nyum.. nyum.. sampai umah nampak lauk nangka masak lemak, saya bleh makan lagi.. ishh...


Cik Din “dalam ceramah free nya mengatakan bahawa” jangan menangisi nasib hidup.. tak malu tul, selasa lepas air mata murahan saya ni nyaris-nyaris tumpah di hadapan Cik Din, hehe.. saya bukan lah meratap hiba Ustaz Din oii, cuma bagi saya menangis tu satu terapi buat saya untuk mengurangkan rasa tensyen yang saya tanggung selama ni.


Pagi ni saya bangun awal gosok baju favourite saya warna biru. Kenapa saya pilih biru, kerna saya rasa tenang bila pakai baju warna biru.. dan mungkin nampak sweet jugak, perasannya, kui.. kui.. haha. Hari ni ada banyak perkara yang perlu saya selesaikan, saya nak cabut talian telefon saya supaya tak diganggu oleh bank-bank yang bengong ituhh..


Di kesempatan ni saya dengan rasa sukacitanya ingin mengucapkan selamat ulangtahun yang ke 28 buat sahabat tersayang, Cik Din.. Doa saya buat Cik Din semoga panjang umur, murah rezeki dan ditemukan jodoh dengan sebaik-baik wanita yang layak buat dirinya..saya dah sediakan hadiah kecil sebagai tanda penghargaan atas persahabatan tulus ikhlas yang Cik Din hulurkan kepada saya. Dia sentiasa membantu baik dari segi kerja mahupun masalah peribadi malah sentiasa di sisi saya saat susah dan duka yang mana saya memang tak mampu nak balas.. hanya Allah s.w.t sahaja yang dapat membalas segala budi baik Cik Din terhadap saya.. Happy Besday Cik Din..


8 comments:

  1. happy besday cik din..nanti kiet p jusco sesame lagi yer

    ReplyDelete
  2. salam siti,

    happy bday 2 cik din.

    akak nak balik kg cuti raya cina ni. balik sorang je. teringin nak jumpa siti... camna ek, nak contac siti?

    ReplyDelete
  3. boleh kak.. saya kerja 13 hb tu.. pape hal contact saya 012-3451926 k..

    ReplyDelete
  4. Happy besday cik din

    ReplyDelete
  5. aik.. cik lollipop pun wish kat cik din? kenal ker? hehe..

    ReplyDelete
  6. Kenal sgt2 cik siti

    ReplyDelete
  7. oOo.. komplot nak sabotaj kita ehh??

    ReplyDelete