19 April, 2010

Besday Cik Iti

Salam sayang buat pembaca yang sudi singgah ke blog saya yang dah lama tak diupdate ni.. tak lupa juga buat kawan2 yang sentiasa ambil berat tentang saya..


Wahh.. hari ni saya dah masuk 28 tahun.. tua nya aku.. huhuhu. Apapun, saya bersyukur kepada Allah s.w.t kerana memberi peluang kepada saya untuk terus bernafas di muka bumi ini.. bersyukur juga saya di atas segala rahmat, limpah kurniaanNya kepada saya dan keluarga di atas rezki yang diberiNya.. Alhamdullilah..


Dikesempatan ni saya nak ucapkan jutaan terima kasih buat ibu tersayang Puan Zulliah Alwee yang mengandungkan saya selama 9bulan, menyusukan saya, mendidik saya dengan penuh kasih sayang.. halalkan susu yang saya minum selama ni.. tak lupa juga wat ayah En.Zainal Ariffin Dato Hj Embong yang bertungkus lumus mencari rezeki untuk membesarkan saya. Tima kasih yang tak terhingga juga buat ayah yang rajin bangun malam berdoa untuk kejayaan saya dan adik-adik saya selama ni.. bila kenang-kenang balik pengorbanan mereka pada kami mengalir juga air mata ni.. selagi hayat dikandung badan saya akan terus berbakti pada kedua ibu bapa saya..


Tima kasih gak atas kiriman sms dari kawan2 yang ingat kat besday saya ni, hehe.. tahun ni dah tua-tua pun banyak dpt hadiah, hehe.. Alhamdulillah. dapat kad ucapan, kain sutera dari makcik yang baru balik dari Beijing, selendang purple, coklat, gelang tangan, aksesori (selendang pink, brooch, rantai manik.. thanks kat staff saya macam tau2 je saya suka melaram ngan benda2 tuh, hehe).. apa lagi ekk.. haa, tima kasih juga kat Cik Din, bagi saya sebentuk cincin emas yang comel sangat2.. semoga Allah s.w.t membalas segala kebaikan kalian, InsyaAllah..


Hari ni saya tak berapa sihat, tekak saya bengkak dan perit sejak petang semalam.. adohaii.. jap tadi pula kena maki ngan pegawai bank dek kerana kesalahan staff.. pedihnye hati dengar.. tolong lah jangan menghina orang walau marah cemana sekalipun korang, ingat lah orang yang kita marah tu juga punya maruah dan perasaan..


Harapan saya semoga saya terus diberi kesihatan yang baik untuk beribadah dan berbakti pada kedua orang tua saya.. moga murah rezki slalu.. dan semoga saya terus sukses dalam karier saya yang menyakitkan kepala ni.. hehe..


p/s: bahagianya bila tgk facebook saya penuh dengan ucapan dari teman-teman tersayang.. thanks dear.. :)

3 comments:

  1. Happy besday cik iti

    ReplyDelete
  2. Lolipop pi mana menyepi.. haha

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Jadi Siti, walau dah terlambat, moga siti sihat dan ceria....

    ReplyDelete