25 October, 2010

Selamat Tinggal Putrajaya











Sebagaimana yang kawan-kawan ketahui, hari Rabu ni adalah hari terakhir saya berada di Putrajaya. Selepas ini, saya akan berpindah ke Utara seperti yang di arahkan oleh pihak atasan. Pejam celik dah 5 bulan saya kat sini sejak melapor diri pada 1hb Jun lepas. Selama lima bulan kat sini, banyak kenangan
suka dan duka yang tidak akan saya lupakan.


Minggu lepas saya balik umah jumpa keluarga, rasa seronok sangat dapat berkumpul, lebih2 lagi dapat peluk Puteri kesayangan saya.. tapi dalam hati rasa sayu sebab saya tahu saya tak kan dapat pulang selalu untuk menjenguk mereka.. sayu sangat hati bila nenek sebak memeluk saya sebelum saya bertolak balik ke Putrajaya. InsyaAllah, dengan berkat doa nenek saya pasti akan dilindungi Allah S.W.T sentiasa kerna tanpa doa beliau saya tak kan berada di tempat saya berada sekarang...


Harapan saya semoga saya akan terus berjaya di tempat baru nanti. Dan saya minta sangat kawan-kawan akan terus mendoakan kejayaan dan kesejahteraan saya di tempat baru. Selamat Tinggal Putrajaya ~

1 comment: