03 April, 2011

Dari Muar ke Glasgow..


salam semua..




saya dan cik yam



Untuk pengetahuan pembaca, adik saya cik yam dah selamat sampai ke bumi Glasgow, Scotland.. cik yam berlepas daripada KLIA jam 2.00 pagi 2hb semalam untuk melanjutkan pelajaran di Glasgow.. sedihnya saya cuma dapat jumpa sekejap je sebelum dia berlepas kerana perlu balik semula ke Penang atas urusan kerja.. saya sempat belikan cik yam 2 helai mafla merah kesukaan cik yam, barulah terubat kesedihan hati ni.. sapalah tak sedih berjauhan dengan adik beradik.. sudah lah kami ni 4 beradik saja, dulu dia duk Terengganu boleh lah gak jumpa sekali sekala.. ini jauh di bumi orang, huhu..



Lama gak cik yam tunggu untuk dapat peluang sambung belajar ni, alhamdulillah kalau dah rezki tu tak kemana, akhirnya cik yam dapat juga capai cita-cita dia.. saya teringat masa kecik-kecik dulu, mak kami berangan nak anak-anak dia belajar sampai ke negeri orang, alhamdulillah impian mak juga tercapai bila cik yam melanjutkan pelajaran ke luar negeri.. tak sangka, dulu kami sekolah kat ladang kelapa sawit jer.. tapi kami berjaya buktikan bahawa anak ladang juga boleh berjaya dengan usaha yang gigih diiringi doa oleh kedua ibu bapa tercinta.



Untuk adik tersayang, selamat berjaya.. kami semua bangga dengan cik yam. we will miss you dear!! Jaga diri baik-baik kat tempat orang, semoga Allah s.w.t sentiasa melindungi walau dimana cik yam berada..

1 comment:

  1. tq...pejal kate mafla merah yang kait tu lawa..dia macam nak kecek..eee haha ko pun jage diri..kem salam cik din

    ReplyDelete