29 October, 2011

selamat tinggal penang


salam sayang buat semua..

kali ni saya nk berkongsi cerita di mana saya telah pun di arahkan
utk bertukar ke Johor.. Alhamdulilah setelah genap setahun menunggu
akhirnya saya dpt pulang ke negeri kelahiran saya.. pejam celik dah setahun
saya bertugas di Pulau Pinang. byk kenangan pahit dan manis x dpt saya lupakan.
dulu datang single pastu berdua dgn suami.

saya akan sentiasa kenang saat2 manis saya di penang dan mana yg pahit tu
akan sy jadikan pengajaran. buat sahabat baik saya NoorHashimah Hamzah dan
Siti Nursakinah ingin sy ucapkan ribuan terima kasih atas segala kebaikan mereka
terhadap saya. koranglah sahabat sejati tempat saya berkongsi suka dan duka.
semoga kalian terus maju dan berjaya dlm kehidupan. jasa kalian
x kan pudar dlm ingatan saya. love you.. semoga kita berjumpa lagi,insyaAllah..

1 comment: