29 March, 2012

Selamat Tinggal Rakan-rakan..

Salam Semua,

Pejam celik dah hampir tiga minggu saya bertugas di tempat baru.. mulanya berat hati saya nak meninggalkan tempat kerja lama saya memandangkan rakan-rakan di sana baik2 belaka.



Bergambar bersama barisan Pegawai Penyiasat Bahagian Siasatan Jenayah

Tapi apa nak buat, ini lah adat makan gaji sedia menurut perintah. Sebelum saya melangkah pergi, sempat juga rakan-rakan sekerja meraikan saya, terharu sangat. Mulanya mereka plan nak raikan saya di sebuah Hotel, tapi atas dasar menghormati permintaan saya sendiri nak makan kat restoran Nasi Beriani favourite saya, akhirnya kami lunch bersama di restoran tersebut.



Cenderahati daripada Ketua Bahagian Siasatan Jenayah.. mekacih. :)


Koperal Krishnan, anggota kesayangan saya. Beliau sangat efisien, cekap dan amanah..
Saya hormat beliau mcm ayah kandung sendiri sebab beliau jaga saya mcm jaga anak sendiri.. baik sangat. :)


Semoga kita dapat bekerjasama lagi di lain masa, InsyaAllah.. :)

Dikesempatan ini, saya ingin sekali mengucapkan ribuan terima kasih atas kerjasama, kebaikan semua rakan-rakan sekerja saya sepanjang saya berkhidmat di situ selama 4 bulan. Semoha Allah S.W.T membalas kebaikan mereka kepada saya. Segala jasabaik mereka dan kenangan kami semasa bekerja akan saya simpan dalam ingatan hingga akhir hayat. InsyaAllah.. :)

No comments:

Post a Comment