28 December, 2012

Selamat Datang 2013

Assalammualaikum semua,

Hari ni Jumaat, 28.12.2012 adalah hari Jumaat yang terakhir dalam tahun ini.. dan saya masih berada di pejabat tengah berblogging.. hehe


Sekejap rasanya masa dah berlalu tahun 2012 sudah tiba ke penghujungnya tahun 2013 akan tiba x berapa lama je lagi. Apa perasaan saya masa ni? Jujurnya saya rasa biasa saja takdelah teruja mana nak sambut tahun baru.



Google Images



Sempena 2013 ni saya dah senaraikan azam baru yang saya ingin capai pada tahun hadapan. Alhamdulilah, banyak impian saya sudah pun tercapai pada tahun 2012 ni dan yang paling bermakna saya sudah pun diserapkan ke jawatan tetap, syukur sangat-sangat.. berkat doa mak abah dan suami ni.. rasa penat lelah bekerja tu berbaloi sangat-sangat.. :)


Ada juga impian saya yang masih belum tercapai, tapi tak apa.. saya tak pernah putus asa dan saya akan terus berusaha.. saya percaya rezeki adalah ketentuan Allah, kita sebagai hambaNya mesti kuat berdoa disamping berusaha.. apa yang saya amalkan sekarang, sabar, senyum, syukur dan sangka baik pada Allah S.W.T. Allah sahaja yang tahu apa yang terbaik buat saya, hambaNya..


Dikesempatan ni, saya nak mengucapkan ribuan terima kasih buat suami saya yang sentiasa disisi menyokong kerjaya saya, memberikan sepenuh kasih sayang pada saya.. tak lupa juga buat kedua ibu bapa saya yang tak putus-putus mendoakan kebahagiaan dan kesejahteraan anak-anak.. semoga saya terus diberi kesihatan dan kekuatan untuk berbakti kepada kedua ibu bapa saya, InsyaAllah.. harapan saya juga saya akan cuba perbaiki kelemahan saya, dan berusaha menjadi insan yang lebih baik pada tahun hadapan.


Semoga rakan-rakan pembaca juga punya semangat yang sama.. chaiyok!!! Selamat Tahun Baru!!!