13 July, 2013

NAK KEMBALIKAN DARA?? KEMBALI PERAWAN PERSIS MALAM PERTAMA???




Imagine la.. 'repair dara' tanpa kesakitan, tanpa suntikan, tanpa makan ubat ntah apa2 rasa, tanpa kesulitan dan buat sendiri tanpa bagi org lain sentuh kita ‘punyer’ dgn harga TERSAAAAANGAT MURAH!! WOW! Ajaib!



KEISTIMEWAAN BIO EVER


Krim Bio Ever ni 100% dr herba iaitu ekstrak (SPF++) pegaga, daun kaduk, pitera beras, soya bean, aloe vera & ginseng. Di adun dgn cream nano, so sgt halus dan sgt2 cepat meresap dlm salur darah... ia akan membawa kebaikan2 ekstrak herba2 tadi bersama2 ngan oksigen (perjalanan darah yg lancar bermakna oksigen juga bnyk di bawa bersama) So sel2 kita akan di 'induce' dgn kebaikan ekstrak herba2 tu & juga oksigen. Bila sel2 kita bnyk oksigen dan cukup nutrien, ia ' terpaksa' jadi sihat & segar. Dah ‘sihat’ & ‘segar’ tu yg jd ‘RAPAT’ & ‘KETAT’ ‘TERANGKAT”!


FUHHHH…PERASAAN SEPANTAS KILAT!!!5 MINIT SELEPAS SAPUAN AJAIB BIO EVER!


Dulu nak menyendeng suami..buat DERK je kan..hm..xkan nak berterusan macam tu..penangan BIO EVER, ‘secolet’ je..suami tak tertahan nak goda isteri plak kan??Sudah..org pompuan..nak jual MAHAL tak payah dah.. ‘ikat’ haty suami sungguh2 sebelum org lain TAMBAT!

Meh nak share sikit..apa yang wanita2 perawan ni cakap selepas MALAM PERTAMA guna Bio Ever Nano Cream!>>

>>Pn. Ema Diana (27 Thn)- Yer sgt2 berbaloi!!. Bkn senang nk jd perawan bila dh berank 2 kawen dh nk masuk thn ke 9 en hubby syg mcm br smlm nikah! Huhu rugi klu x cuba!!

>>Pn.Azura Nor (44 Thn) -'repair' dgn mudah dan berkesan!!tak pyh labur beribu utk buat di klinik pakar!Bio Ever 1 sapuan jer!berbaloi2..

>>Pn. Norzizah (46 Thn)-Husband kta rasa lain & luar biasa!!yelah..dah beranak 7..suami rasa mcm anak Dara!

>>Pn. Siti ( 31 Thn)- Bio Ever, pengikat kasih suami! dah cuba baru tahu! cantik luar dan dalam!! Sekarang ni suami kerja jauh mana pun usaha balik awal! Tak macam dulu2..kena call baru berkejar balik!

>>Pn. Badariah (50 Thn)- Dah Monopaus pun kembali perawan! Syukur..mmg kembali perawan macam muda2 dulu! Tak sakit..rasa enjoy jer..Pakcik pun suka! Macam tak percaya satu sapuan tepat jer!

ORDER NOW!!
Harga pasaran RM220 
(Tidak termasuk kos pos)

No comments:

Post a Comment