13 August, 2013

KEK KAHWIN DAN KEK PERTUNANGAN MURAH DAN SEDAPPP!!



NAK KEK KAHWIN YANG CANTIK TAPI TAKDE BUDGET???

NAK KEK PERTUNANGAN YANG MURAH TAPI SODAPPP???

ZULLIAH BAKERY ADA PENYELESAIANNYA.. 


Assalamualaikum dan selamat pagi semua...


Dengan rasa bangganya saya memperkenalkan produk Zulliah Bakery kepada anda semua.. Zulliah Bakery ni adalah milik ibu saya yang beroperasi sepenuhnya di rumah kami..


Jadi anda tak perlu risau soal kualiti dan kebersihan dijamin adalah yang terbaik!!


Jom kita cuci mata tengok kek perkahwinan dan kek pertunangan hasil tangan ibu saya, Puan Zulliah Alwee..





CUP CAKES


 



 KEK UNTUK MEJA MAKAN BERDAMAI





KEK HANTARAN



KEK PERKAHWINAN




 KEK PERTUNANGAN




 CUP CAKES UNTUK HANTARAN




 CUP CAKES UNTUK HANTARAN





 KEK PERKAHWINAN MENGGUNAKAN FONDANT AISING





 KEK PERTUNANGAN



Saya akan upload lagi gambar-gambar kek.. tunggu!!!!!

Anda pun boleh request design kek mengikut citarasa dan impian anda, cakap saja Mak Kiah akan buatkan mengikut budget anda...


BERMINAT???? SILA PM SAYA DI FACEBOOK.. :)

1 comment: